19 de set. 2010

ELS NOSTRES PROTAGONISTES DE LA TEMPORADA 2009-10


JORDI "OKCAT"

Us preguntareu que es el que pot unir a un culer i un vigatà... segurament el gust pel bon hoquei i les ganes de difondre-ho.

En Jordi es de cor vigatà, però no li valen els fanatismes: el hoquei està per sobre de tot, i per això, en el seu dia va crear OKCAT.CAT, la plana web de referència de l’hoquei patins català.

La meva relació amb en Jordi va començar quan jo tenia un altre blog i ell m’acceptava de bon grat les meves cròniques i fotos pel seu web, cosa que ha continuat actualment (podeu trobar moltes cròniques i fotos d’A Kops d’Stick en OKCAT.cat). El nostre contacte es limitava als e-mails, molts a altes hores de la matinada, ja que quasi per amor a l’art, en Jordi te que estirar les hores del rellotge per treure temps d’on sigui per poder mantenir al dia la web.

Aquesta temporada vaig poder conèixer en persona a en Jordi, gracies a coincidir en diversos partits i, sobretot, la gran experiència viscuda durant la Copa del Rey de Lloret, on vam col•laborar per poder fer tota la cobertura de l’esdeveniment.

En Jordi es un d’aquells personatges anònims, que treballant des del darrera com una formigueta ajuda a que, d’una manera o d’una altra, el nostre hoquei es mantingui viu.

De ben segur que la seva timidesa i discreció farà que es senti aclaparat per les meves paraules, però es ben mereixedor d’estar entre els nostres candidats a protagonista de la temporada 2009-10.