23 de set. 2010

ELS NOSTRES PROTAGONISTES DE LA TEMPORADA 2009-10


MIREIA

Na Mireia ha estat la meva “fidel escudera” en quasi totes les meves aventures hoqueístiques per les pistes d’arreu. Culer acèrrima, ha mamat l’hoquei des de quasi quan va néixer (tot i que algú va provar d'impedir-ho...), i la seva figura ja s’ha fet popular, sobretot a les pistes del Lloret i del Barça, que han estat testimoni del seu creixement, des de que la portava en braços a principi de temporada, fins a les seves curses per la pista i la zona mitxta de final de temporada.

Amb poc més d’un any, na Mireia, va agafar un estic per primera vegada, gràcies al veterans de l’Arenys de Munt en el Old Stars 2010, i amb un any i mig s’ha calçat els seus primers patins, i ja apunta bones maneres...

Mereix un lloc d’honor entre els meus protagonistes de la temporada... i  de la meva vida.